سلطان تورنت گیم و بازی FitGirl

بروزرسانی مهرماه 1400:
درحال حاضر دیگه این آدرس در دسترس نمیباشد و برای دسترسی میبایست به سایت اصلی https://fitgirl-repacks.site مراجعه نمایید.

بازی های Repack شده طرفداران زیادی دارد و یکی از علت هایی که این بازی ها مورد توجه کاربران تورنت قرارمیگیرند حجم بازی ها است. درواقع این بازی ها تا حدبسیاری فشرده سازی شده است و در مصرف پهنای باند دانلودکنندگان تورنت صرفه جویی میشود.

یکی از پیشرو های ارائه نسخه های فشرده گیم ها نسخه های FitGirl است.در سالهای گذشته این Repacker از یک کلکسیونر معمولی به یکی از بهترین انتشار دهندگان بازی در فضای مجازی بدل شده است.

https://fitgirl-repacks.site

دانلود یک بازی از تورنت رایگان است هرچند با توجه به اینکه یک بازی معمولی ممکن است تا 100 گیگ حجم داشته باشد بنابر این پهنای باند زیادی بابت دانلود آن مصرف خواهد شد.
این موضوع برای افرادی که فضای دیسک محدود یا مصرف اینترنت برایشان مهم است مسئله بزرگی خواهد بود.

این نگرانی با مفهومی بنام Repack حل شده است. که درواقع نسخه فشرده شده همان بازی است. نسخه ای از بازی با حجم بسیار کمتر که در زمان اجرا بازی اصلی را ارائه خواهد داد. 

نسخه های Repack شده بازی ها در دنیای تورنت معمولا همراه با کرک یا قفل شکسته ارائه میشود. انتشار دهندگان متعددی برای گیم در تورنت فعال هستند اما بهترین آنها Fitgirl است.

برای دانلود بازی تورنت نیازی به نصب برنامه تورنت نیست و میتوانید از سرویس های بیتسو برای تبدیل تورنت به لینک مستقیم استفاده کنید. برای اینکار کافیست لینک مگنت مربوط به بازی را در بیتسو وارد کنید و بیتسو تورنت را دانلود و لینک مستقیم آنرا در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *