از کجا اکانت تورنت خصوصی تهیه کنیم؟

ورود به سایت های تورنت خصوصی چندان ساده نیست. درواقع این سایت ها قوانینی را ایجاد کرده اند تا هرفرد مجبور باشد تورنت هایی را که دانلود میکند حتما سید (Seed Torrent) نماید. برعکس تورنت عمومی که کاربر تورنت ممکن است بعد از اتمام دانلود، فایل را حذف نماید.

همین قوانین سختگیرانه باعث شده که اکثر تورنت های موجود در سایت های تورنت خصوصی زنده بمانند. زنده ماندن در دنیای تورنت یعنی اینکه تورنت حداقل یک سیدر داشته باشد چون تورنت بدون سیدر توسط کاربران قابل دانلود نخواهد بود.

تورنت های عمومی اکثرا به این سرنوشت دچار میشوند یعنی تا زمانیکه همه درحال دانلود تورنت هستند براحتی میتوان تورنت را با سرعت بالا دانلود کرد ولی بعد از آن دیگه هیچ سیدری برای آن باقی نخواهد ماند و بعنوان تورنت مرده (Dead Torrent) شناخته میشود.

ولی بریم سر اصل مطلب که همان روش تهیه اکانت های تورنت خصوصی است.

یکی از روشهای تهیه اکانت تورنت خصوصی ثبت نام است. سایت های تورنت خصوصی هرچند وقت یکبار عضویت خود را باز میکنند البته در مدت محدود. یعنی اگر شما در این زمان باخبر بشید میتونید سریع ثبت نام کنید.

ولی از کجا مطلع شوید که سایت تورنت خصوصی برای ثبت نام باز شده است؟

من میخوام یک گروه تلگرامی را معرفی کنم بنام OpenSignup که در اگر این کانال را دنبال نمایید براحتی میتونید از باز شدن ثبت نام سایت های تورنت خصوصی مطلع شوید. البته این کانال خارجی میباشد.

مثلا سایت های تورنت خصوصی معروف ممکنه مثل آویستاز هر چند وقت ثبت نام خود را فقط برای یک ربع ساعت باز میکنند.

همین رویه در reddit هم هست یعنی شما میتونید با دنبال کردن این تاپیک از بازشدن ثبت نام سایت های تورنت خصوصی مطلع شوید.

درآخر باید اشاره کنم که دانلود تورنت خصوصی نیازمند سیدباکس هستش. سیدباکس سروری هستش که تورنت را بجای شما سید میکند. یعنی دیگه نیازی نیست که بعد از تکمیل دانلود سیستم خود را روشن نگه دارید تا تورنت سید شود.

این مطلب به مرور تکمیل خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *