دانلود فایل تورنت با IDM

استفاده از idm برای دانلود بین کاربران اینترنت بسیار مرسوم است. و اکثر کاربران ترجیح میدهند دانلود های خود را با نرم افزار idm یا دانلود منیجر انجام دهند. اما بطور معمول نمیتوان فایل های تورنت را بصورت مستقیم از طریق دانلود منیجر دانلود کرد. چونکه پروتکل تورنت بنحوی ساخته شده است که میبایست کاربران دانلود کننده فایل ها همزمان به دیگر کاربران تورنت نیز سرویس دهند.

در اینجا قصد داریم نحوه دانلود تورنت با idm و دیگر نرم افزارهای دانلود منیجر را توضیح دهیم. برای اینکه بتوان از دانلود منیجر استفاده کرد میبایست اول فایل تورنت را به لینک مستقیم تبدیل کرد. تبدیل کردن تورنت به لینک مستقیم مزایای متعددی دارد از جمله اینکه :

  • از پهنای باند اینترنت برای آپلود به دیگر کاربران تورنت استفاده نمیشود و همین موضوع در صرفه جویی هزینه های اینترنت شما بسیار موثر است.
  • دانلود فایل زمانی شروع میشود که فایل تورنت کامل بصورت لینک مستقیم تبدیل شده باشد چونکه بسیار پیش می آید که فایل های تورنت بصورت کامل دانلود نمیشود و درعمل فایل ناقص دانلود می شود و بلااستفاده خواهد بود.

برای مستقیم کردن تورنت و دانلود آن با دانلود منیجر میتوان از سایت های مستقیم کننده تورنت مثل بیتسو استفاده کرد. سرور های بیتسو فایل تورنت را در دیتاسنترهای خارجی با پروتکل تورنت در فضایی که به شما اختصاص داده شده است دانلود میکنند و لینک آنرا برای دانلود با دانلود منیجر در اختیار شما قرار خواهد داد.

در این زمان کافیست لینک مستقیم را درون idm یا دانلود منیجر خود درج کنید و دانلود فایل را بر روی سیستم خود شروع نمایید.

بنابر این دیگر احتیاجی به نصب برنامه های دانلود تورنت روی سیستم خود نخواهید داشت و دیگر لازم نیست سیستم خود را شبانه روز برای کامل شدن تورنت روشن نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *