بهترین سایت های تورنت 2020

کاربران تورنت بیشتر به چه سایت هایی برای یافتن تورنت در سال 2020 سرزده اند؟

سایت پایریت بی (Pirate Bay) در صدر جدول است و کماکان محبوب ترین سایت تورنت محسوب میشود و بعد از آن سایت YTS است.
البته سایت پایریت بی با مشکلات قانونی مواجه شده و هنوز به حالت stable برنگشته است.

جدول بهترین سایت های تورنت شاهد دو تازه وارد است. سایت تورنت بازی ‘fitgirl Repacks’ در رتبه نهم و سایت هندی TamilRokers در رتبه دهم هستند.اینها جایگزین دو سایت قدیمی TorrentDownloads و Zoogle شده اند که امسال با افت شدید ترافیک مواجه شدند و از فهرست ده تای برتر خارج شده اند.

معیار ما برای بررسی سایت های تورنت، سایت هایی بودند که مخاطب انگلیسی زبان دارند بنابر این سایت های مطرح مانند RuTracker – TorrentWal – Rutor – Dytt8 و Etoland که ترافیک بالایی هم دارند در لیست نخواهند بود.

اینجا فهرست پربازدید ترین سایت های تورنت را مشاهده میکنید. این لیست براساس گزارش های ترافیک سایت ها میباشد و رتبه الکسا هم درکنار آن نوشته شده است. همچنین رتبه بندی سال قبل هم درج شده است.

برترین سایت های تورنت 2020

پایریت بی

1. The Pirate Bay
“پایریت بی” بعد از 16 سال کماکان پربازدید ترین سایت تورنت است هرچند در سال گذشته با مشکلات قانونی مواجه شد و مدتی سایت از دسترس خارج شده بود.

رتبه الکسا: 169/ رتبه سال قبل #3


2. YTS
این سایت بصورت تخصصی روی نسخه های فیلم فعالیت میکند که طرفداران بسیاری نیز در سرتاسر دنیا دارد. YTS اخیرا با احکام دادگاه های آمریکا مواجه شده است و کماکان این سایت فعال مانده است.

رتبه الکسا: 244/ رتبه سال قبل #1


3. 1337x
این سایت جایگاه سوم خود را نگه داشته است. برخلاف دیگر سایت ها این سایت توسط گروهی از آپلودرهای فعال اداره میشود که همیشه محتوای تورنت جدید و روزانه خواهند داشت.این سایت موضوعات مختلف تورنت را ارائه میدهد و فاروم آن نیز امسال راه اندازی شده است.

رتبه الکسا: 307/ رتبه سال قبل #2


4. RARBG
این سایت درطول سالیان گذشته بدون مشکل کار کرده است. این سایت آدرس های مختلفی دارد که ما آدرس اصلی آنرا که بیشترین ترافیک را دارد قرار دادیم. RARBG در سال 2008 شروع بکار کرد و بصورت تخصصی روی تورنت فیلم با کیفیت بالا کار میکند.

رتبه الکسا: 428/ رتبه سال قبل #4


5. NYAA.si
این سایت در زمینه anime فعال است.

رتبه الکسا: 861/ رتبه سال قبل #6


6. Torrentz2
این سایت جایگزین سایت قبلی Torrentz.eu که در سال 2016 بسته شد شده است.این سایت هیچ فایل تورنتی ارائه نمیدهد و بجایش بعنوان یک موتور جستجو عمل میکند که در سایت های تورنت دیگر جستجو و نتیجه را نمایش میدهد.

رتبه الکسا: 1,090/ رتبه سال قبل #5


7. EZTV.io
این سایت بصورت تخصصی روی سریال کار میکند و تورنت های سریال ها را میتوان در آن براحتی پیدا و دانلود کرد.

رتبه الکسا: 1.186/ رتبه سال قبل #9


8. LimeTorrents
این سایت 10 سالی است که فعالیت میکند و مانند خیلی از سایت های تورنت دیگر در بسیاری از کشورها دسترسی به آن محدود شده است.

رتبه الکسا: 1,581/ رتبه سال قبل #7


9. Fitgirl Repacks
این سایت اصلی گروهی مشهور بنام fitgirl Repacks است که بازی های کرک شده را ارائه میدهند. نسخه های منتشر شده بازی توسط این گروه در سایت های دیگر تورنت هم وجود دارد.

رتبه الکسا: 1,883


10. Tamil Rockers
این سایت هندی مخاطبان خارجی زیادی را بسمت خود کشانده است.

رتبه الکسا: 2,035

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *